• nezarazene
  • Zprávy
  • Stalo se
  • Sport
  • Kultura
  • Ze společnosti
  • Zajímavosti
  • DHL se stává oficiálním logistickým partnerem světového turné Music Of The Spheres hudební skupiny Coldplay

    18.7.2022
    Redakce

    Světové hudební turné vyžaduje intenzivní přípravu a složitou logistiku. Coldplay si navíc stanovili ambiciózní cíl, aby jejich turné Music Of The Spheres Tour bylo co nejudržitelnější a aby se emise CO2 snížily o více než 50 %. DHL jakožto průkopník v oblasti udržitelné přepravy a logistiky podpoří kapelu na tomto turné svými rozsáhlými odbornými znalostmi. „DHL je lídrem v odvětvích logistiky a je naší odpovědností nejen přinášet změny, ale také inspirovat a usnadňovat udržitelná řešení pro další společnosti a značky. Jsme poctěni a hrdí na to, že si kapela Coldplay vybrala DHL, aby se vydala tímto směrem udržitelnosti,“ říká Monika Schaller, výkonná viceprezidentka korporátní komunikace, udržitelnosti a značky Deutsche Post DHL Group.

    Odbornost a řešení udržitelnosti DHL

    Coldplay si vybrali DHL jako svého logistického partnera díky rozsáhlým odborným znalostem v oblasti udržitelných logistických řešení. Jako přední světový poskytovatel logistiky bude DHL podporovat úsilí Coldplay v oblasti udržitelné dopravy. Díky službě GoGreen Plus Service  nabízí DHL svým  zákazníkům  sadu řešení pro minimalizaci emisí souvisejících s logistikou a dalších dopadů na životní prostředí v celém dodavatelském řetězci. Emise z námořní a letecké nákladní dopravy se snižují používáním moderních biopaliv. DHL je schopna využít pro pozemní přepravu rozsáhlý vozový park elektrických vozidel a nákladních vozidel poháněných bio-LNG (zkapalněný zemní plyn vyrobený z organického odpadu). Zbývající část dodavatelského řetězce je klimaticky neutrální díky kompenzaci emisí v celém životním cyklu – snížením a vyrovnáním jakýchkoli zbytkových emisí uhlíku. Skrze snižování emisí CO2, transparentně maže uhlíkovou stopu, a to přináší  benefity i  zákazníkům.

    Nový model pro udržitelné turné hudebních kapel

    Kapela Coldplay představila kromě inovací v oblasti udržitelné logistiky pod vedením DHL řadu dalších iniciativ, aby její turné bylo nízkouhlíkové a prospěšné pro životní prostředí. Každá show je poháněna kombinací obnovitelné energie (jako je větrná a solární energie) a certifikované obnovitelné bionafty. Kapela dokonce využívá energii fanoušků prostřednictvím nejmodernějších kinetických podlah a elektrických kol. Kapela se také zavázala zasadit strom za každou prodanou vstupenku a snížit výrazně uhlíkovou stopu, a to i dalšími investicemi do rozmanité řady iniciativ ke kompenzaci uhlíkové stopy.

    DHL a Coldplay společně věří, že turné Music Of The Spheres poskytne zkušenosti a osvědčené postupy pro ostatní umělce, tak aby i oni mohli stavět a posouvat hudební průmysl  směrem k ultra-nízkouhlíkové a udržitelné budoucnosti. DHL se zavázala k udržitelným logistickým řešením, která dekarbonizují celý logistický sektor, a to  v souladu se svou strategií udržitelnosti –  dosáhnout do roku 2050 nulových čistých emisí („Mise 2050“).,. V rámci střednědobého plánu udržitelnosti skupiny Deutsche Post DHL Group pro rok 2030 usiluje skupina  o dosažení dílčího cíle, aby alespoň 30 procent spotřeby paliva pokrývala paliva udržitelná.. V souladu s Pařížskou dohodou o klimatu ke snížení emisí CO2 vynaloží skupina DPDHL do roku 2030 na udržitelná paliva a čisté technologie  7 miliard EUR.

    Coldplay se zavázali, že jejich turné bude co nejudržitelnější

    Spolumanažer Coldplay Phil Harvey řekl: „Když jsme oznámili toto turné, zavázali jsme se snížit primární uhlíkové emise o více než 50 % ve srovnání s minulým turné. To se může stát pouze s partnery, kteří sdílejí tuto vizi a jsou do její realizace ochotni investovat potřebné zdroje. Děkujeme společnosti DHL za její pomoc při minimalizaci emisí z nákladní dopravy během našich koncertů a za využití jejích odborných znalostí a investic do udržitelné logistiky. “


    Témata:

    Nepřehlédněte