Diskuse se uskutečnila v rámci projektu zmente.to, prostřednictvím kterého mohou lidé posílat náměty, stížnosti a pochvaly městským organizacím. Od letošního jara, kdy byl projekt spuštěn, jich lidé poslali už více než 5 tisíc, přičemž nejvíc z nich se týkalo stavu pražských komunikací, vzhledu veřejných prostranství a veřejné dopravy.
Ve více než hodinové diskusi s občany se náměstek primátorky vypořádal s řadou otázek. Zmínil například taxipruhy, které jsou podle něj v současné době špatně využívané. „Dříve jste musel v autě mít zákazníka a na automobily které pruh využívaly byly kladeny určité požadavky např. v podobě stáří vozu apod. To už dnes nikdo nehlídá“, stěžoval si Dolínek. Rád by, aby tyto pruhy mohli využívat i motorkáři a elektroskútry.
„Áčko“ by se mohlo zase prodloužit
V závěru debaty dostal Dolínek dotaz ohledně termínu zprovoznění rychlodráhy na letiště a dál do Kladna. K překvapení mnohých náměstek uvedl, že projekt rychlodráhy nabírá taková zpoždění, že sám bude tlačit již skoro odepsanou variantu prodloužení metra A, které nyní končí v Motole.
„Stavba rychlodráhy se pořád odkládá kvůli požadavkům Prahy 6. Je otázka, kdy se vůbec začne stavět a proto budu iniciovat prodloužení metra A. Problém je i v tom, že primátor Kladna má požadavek, aby dráha končila v centru města, které by se tím oživilo“, uvedl Dolínek.