Zastávka vypadá žalostně, nedávno ale bylo ještě hůř. V roce 2016 totiž došlo k výměně střešní krytiny a napadených krovů, prkenného záklopu, nátěru lazurou a doplnění klempířských prvků. „Zda intervence ze strany ČVUT pomohla, či nikoli, nevím, je ale zřejmé, že do prostoru čekárny již nezatéká a nehrozí zřícením,“ uvedl Marek Kotásek (spolu s Janem Hendrychem) v místním Všenorském zpravodaji.
„Mám pocit, že pokud bychom nadále společně vyvíjeli na vlastníka přiměřený tlak, dříve či později by se nám podařilo revitalizaci iniciovat. Ze strany obce by to znamenalo součinnost. Mimo jiné realizaci přípojky vody a kanalizace, která se nachází nedaleko. Zda a jak by prosperoval kiosek, nevím, nicméně o jeho provozování zájem je,“ uvádí dále Kotásek. Na programu revitalizace by podle jeho slov měla participovat veřejnost – od zadání studií až po jejich realizaci.
S tím, že nádražní zastávka potřebuje opravit, souhlasí i místní obyvatel Martin Mašát. „Ještě před dvanácti lety tam bývala výdejna jízdenek. Dnes se to už nevyplatí, je to nevyužité, prázdné, opravy by ale byly třeba,“ uvedl pro Náš region. Rozvoj Všenor začal ve druhé polovině 19. století, kdy byla vybudována i Česká západní dráha (1862), Kotásek v místním zpravodaji připomíná, že tehdy tam vznikaly první nádražní objekty – vedle Všenor také v Černošicích a Srbsku. Kromě toho všenorského jsou všechny v pořádku.