Mariánské Lázně připravují marketingovou kampaň zaměřenou na české turisty

12.11.2021
Roman Kořinek

Nová marketingová kampaň města Mariánské Lázně bude mít v příštím roce jedno ústřední heslo. Místní destinační agentura vybrala slogan „Mariánky jsou super“ a podle ředitelky agentury a informačního centra Barbory Tintěrové, se jedná o slogan používaný už v letošním roce, který se stal oblíbenou značkou u mnoha turistů. I proto se marketingoví odborníci shodli na tom, že základ tohoto brandu bude ponechán i pro příští rok.

„Budeme cílit především na české turisty, kteří poslední dvě sezóny tvoří většinu návštěvníků Mariánských Lázní. Nedílnou součástí marketingové kampaně bude inzerce ve vybraných mediích, rozsáhlá online kampaň a PR kampaň v centrálních a regionálních tiskovinách,“ vysvětluje Barbora Tintěrová.

Velký důraz bude věnován reklamní podpoře kulturních akcí, na něž lze přilákat turisty. Jedná se o hudební, filmové, sportovní, knižní, poznávací či zábavní festivaly, ale také výstavy.

„Velký zájem v letošní sezóně vzbudil knižní jarmark a výstava spisovatele Marka Twaina, která se konala pod záštitou americké ambasády,“ říká PR manažerka lokální destinační agentury Elena Sorokina.

Podle Ivany Mottlové, ředitelky hotelu Villa Patriot, činila v letošní sezoně obsazenost devadesát procent a většinou se jednalo české turisty, což je oproti době před covidem velký rozdíl.

„Do hotelu začalo jezdit hodně mladých a aktivních lidí kolem třicítky. Zajímají se o cyklotrasy, golf, tenis. Rádi navštěvují výstavy a festivaly, zajímají se o historii a městské památky,“ říká Ivana Mottlová.

To potvrzuje i Miroslav Kubec, ředitel Resortu Reitenberger SPA Medical, který věří, že covid změnil klienty lázní a je rád, že přijíždí více mladých lidí, kteří chtějí relaxovat v přírodě.

„Ředitel hotelu Krakonoš Jiří Richter potvrdil, že v létě měli obsazenost zhruba osmdesát procent a jezdili turisté z celé ČR ve věkové kategorii 40–50 let. S příchodem podzimu a zhoršením situace s covidem však ubývá lidí, kteří chtějí přijet na dovolenou, což opět hrozí hotelům a všem dalším podnikům cestovního ruchu velkými problémy,“ cituje Elena Sorokina ředitele hotelu s tím, že všem podnikatelům v oblasti turismu a cestovního ruchu dává určitou naději zápis města na seznam UNESCO, čímž by měly vzniknout nové příležitosti ve společném marketingovém programu na propagaci města a přilákání turistů zejména z evropských zemí.

Zdroj: vz



Nepřehlédněte