• Zprávy
  • Stalo se
  • Sport
  • Kultura
  • Ze společnosti
  • Zajímavosti
  • nezarazene
  • Nejlepší logo vytvořili studenti z Prahy 5

    24.2.2022
    Renata Říhová

    Studenti středních škol, kteří díky programu JA Studentská firma reálně podnikají, se v lednu utkali v soutěži JA Top Logo o nejlepší vizuální identitu studentské firmy. Nejprve proběhlo první kolo soutěže na regionální úrovni. Následně se krajští vítězové utkali v národním finále. Absolutní prvenství získala firma Cool hůl, kterou provozují žáci Střední školy umělecké a řemeslné v Praze. Vítězný tým studentů ze Zlíchova porazil 112 studentských firem z celého Česka.

    „Je cool mít svou vlastní hůl“ zní slogan studentů ze Zlíchova, kteří se věnují ruční výrobě a prodeji dřevěných vycházkových holí tak zvaně na míru. „Účelem loga je předvést, co děláme, s čím pracujeme a co přinášíme zákazníkům. Chtěli jsme, aby působilo esteticky a zároveň jednoduše, stejně jako naše hole. Má ladné křivky a pro dřevo typicky hnědou barvu. Prstenec pod madlem znázorňuje eleganci hole. Snažili jsme se zaujmout potencionálního zákazníka, vyjádřit podstatu, působit osobitým vzhledem, držet krok s dobou, ale zároveň působit klasicky. Vytvořili jsme si celou architekturu značky. A logo, stejně jako slogan jsou její esencí,“ uvedl ředitel studentské firmy Cool hůl Janek Drdácký.

    V soutěži JA Top Logo se letos představilo 113 studentských firem z celého Česka. Úkolem studentů bylo graficky ztvárnit logo své firmy a natočit krátké promo video k firemnímu produktu či službě. „Soutěž si klade za cíl zdokonalit podnikající studenty v marketingu a máme ohromnou radost, s jakým zájmem se už druhý rok od svého vzniku setkala. V soutěži studenti získají nové podněty od lidí z praxe, díky kterým mohou svůj byznys posunout ještě dál. Logo firmy Cool hůl vybrala 35členná porota především pro jeho čistotu a vystižení podstaty podnikání, ve videu firma dobře popsala problémy a potřeby své cílové skupiny a prezentovala své řešení, včetně názorných ukázek výroby a výsledných produktů,“ zhodnotil Martin Smrž, ředitel neziskové organizace JA Czech, která soutěž JA Top Logo realizuje. Jako ocenění čeká všechny vítěze krajských kol soutěže návštěva Evropského parlamentu ve Štrasburku pod záštitou europoslankyně Martiny Dlabajové.


    Témata:

    Nepřehlédněte