Pošta není úřad, ale služba pro lidi

5.9.2021
Redakce

Z dob rakouskouherské monarchie stále ještě existují představy, že Pošta je úřad. Že na něco je nárok, cosi je zcela zapovězené. Čím více mramoru a soch na fasádě budovy, kde pobočka, ideálně na náměstí, sídlí, tím lépe. Pošta je pro vyvolené a bdí nad ní sám císařpán. 

Odhlédněme od minulosti a pojďme se podívat na naši současnou pobočku v Mostě. Poslední modernizací prošla v roce 2020 a Česká pošta do ní investovala statisíce korun. A vyplatilo se. Výhody prociťují nejen zákazníci provozovatele největší pobočkové sítě v Česku, ale výrazně se zlepšilo i zázemí pro zaměstnance. A jak známo, spokojený zaměstnanec rovná se spokojený klient. 

Na pobočce Most 11, která je na svém místě od svého založení, se změnilo mnoho. Za tu dobu prošla několika úpravami. Ta poslední přinesla nová okna, nová světla, nové podlahy, klimatizaci, zvýšení zákaznického komfortu rozšířením míst k sezení, specializovanou bankovní přepážku, vyvolávací systém. Pošta denně odbaví v průměru přes 350 zákazníků. Jejich průměrná čekací doba je 3 minuty, čas samotného vyřízení poštovních i dalších služeb je pod 3 minuty. Samostatnou kapitolou je pak Balíkovna. Přepážka na expresní výdej balíků. Průměrná doba od zadání kódu po předání balíku je pod 2 minuty. Mezi nejčastější služby, které zákazníci vyžadují, patří výdej balíků, poslání a vyzvednutí dopisů a platby přes poštovní poukázky. 

Možná občas nadávám na Poštu, ale podívejme se na naši pobočku. Je lepší, než si myslíme.


Témata:

Nepřehlédněte