• nezarazene
  • Zprávy
  • Stalo se
  • Sport
  • Kultura
  • Ze společnosti
  • Zajímavosti
  • Škoda chystá proměnu všech prodejen

    27.11.2023
    Simona Knotková

    Škoda Auto změní podobu všech svých více než 4000 dealerství ve světě. Do konce roku 2024 přemění přibližně 1000 prodejen. V České republice bude první dealerství v nové firemní identitě otevřeno v prvním čtvrtletí příštího roku.

    Nová identita, kterou Škoda představila v loňském roce, zahrnuje zjednodušené logo bez trojrozměrného efektu, které má odrážet posun ke stále významnější digitální komunikaci. Nové dvě ústřední barvy, kterými jsou elektricky a smaragdově zelená, odkazují na závazky automobilky v ekologii a udržitelnosti. Nová označení autosalonů jsou kompatibilní se stávajícími štíty a díky tomu je proměna prodejních míst podle firmy udržitelnější a zároveň jednodušší.

    Rebranding české dealerské sítě je podle mluvčí Škody Auto pro ČR Michaely Sklenářové naplánovaný na období let 2024 až 2026.“ Přesný harmonogram proměn všech dealerství do nové firemní identity je v současné době koordinován ve spolupráci s příslušnými importéry a dealery Škoda Auto,“ dodala.

    Zcela první autosalony s novou korporátní identitou byly otevřeny letos na podzim ve Vietnamu, v Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku. Další novinkou je vůbec první kontaktní místo Škoda City Store s novou identitou značky, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu pak vznikl moderní showroom, který je navržený v souladu s plány společnosti Škoda Auto na komplexně pojatou digitální zákaznickou zkušenost a současně dokládá důsledné zavádění strategie internacionalizace.

    „Nová identita značky Škoda odráží naši cestu do budoucnosti mobility a digitalizace a přibližuje ji našim zákazníkům v hmatatelné podobě. Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě,“ uvedl člen představenstva společnosti pro prodej a marketing Martin Jahn.

    Proměna se týká i modelů české automobilky. Jako první získal nové designové prvky Enyaq Laurin & Klement, následovaný modernizovanými modely Scala a Kamiq. Nové elementy obsahují taktéž zcela nové generace vozů Kodiaq a Superb, uvedené v říjnu a v listopadu.

    Zdroj: ČTK



    Nepřehlédněte