Stavbaři dokončují opravu tratě mezi Berounem a Královým Dvorem

10.4.2020
Martin Solar

Díky rekonstrukci tratě dlouhé 5,7 kilometru budou moci vlaky tímto úsekem projíždět stošedesátikilometrovou rychlostí. Zkrátí se tak doba jízdy mezi Prahou a Plzní.

Dětským lékařům pořád chybí ochranné pomůcky. Jeden respirátor na den nestačí, stěžují si

V první etapě stavbaři opravili osobní nádraží v Berouně. Součástí byla obnova kolejiště, postavil se nový podchod, nástupiště a přístřešky. Přístup na nástupiště pro handicapované zajišťují výtahy. Železniční stanice byla také vybavena informačním systémem pro slabozraké a nevidomé. Dělníci vyměnili technologická zařízení a obnovili kolejiště na seřaďovacím nádraží.

Druhá etapa, zahájená loni, se týkala rekonstrukce kolejiště a zastávky v Králově Dvoře. Původní výpravní budova zmizela, zastávka má nová nástupiště a bezbariérový podchod. Třetí etapa, která zahrnuje úsek mezi seřaďovacím nádražím v Berouně a zastávkou Králův Dvůr, začala letos v březnu, hotovo má být v říjnu. Zmodernizovat železniční spodek i svršek zbývá na posledním, zhruba kilometr dlouhém úseku.

čtk



Nepřehlédněte