Pivovar přichystal u příležitosti významného výročí celou řadu akcí, na kterých chce svou dlouhou historii připomenout. Dojde například k vydání knihy, která bude mapovat historii pivovaru. „Nebude to žádné nezáživné historické pojednání. Kniha poutavě vtáhne čtenáře do příběhu pivovaru Staropramen,“ říká Petra Chovancová, manažerka značky. V květnu bude také poprvé naražen sud s první várkou výročního piva. a v sobotu 8. června se budou v areálu pivovaru konat Smíchovské slavnosti. Kromě piva a prohlídek je připraven bohatý kulturní program. I letos pivovar nepolevuje v investicích.
Pro obyvatele Smíchova je dobrou zprávou koupě nové myčky lahví a kotle na výrobu páry. Důležitým krokem při jejich výběru byla co nejnižší míra hlučnosti a prašnosti. Další investice putovaly do logistiky – 40 milionů korun na nákup KEG sudů a dalších sto milionů korun na výměnu přepravek pro tradiční skleněné lahve za nové. A nechybí ani nová reklamní kampaň, v níž si kromě Hynka Čermáka účinkuje také 40 zaměstnanců pivovaru.