Ekonomicky nepřijatelná nabídka spočívala podle zprávy na profilu zadavatele v tom, že nabídková cena převyšovala předpokládaný finanční limit.
Dráhy poptávaly deset motorových vlaků pro regionální dopravu, částečně nízkopodlažních, s kapacitou minimálně 120 sedících cestujících. Součástí zakázky byly i náhradní díly.
„Nové vlaky pro Kladno tak dráhy zřejmě nakoupí v rámci mnohem větší soutěže, ve které hledají dodavatele až 60 regionálních dieselových vlaků pro 120 km/h v předpokládané hodnotě přes pět miliard korun,“ informuje server s tím, že tato soutěž byla vypsána v srpnu 2018 a též se o ni podle polských médií zajímá Newag.
Poslední podobnou investicí Českých drah je podle serveru devět let starý kontrakt, kdy koupily 31 jednotek LINK II za dvě miliardy korun od polského výrobce Pesa Bydgoszcz.
čtk