Někteří lidé na sociálních sítích kritizují umístění 40 metrů vysokého reklamního poutače na hobbymarket Bauhaus v Trmicích na Ústecku. Podle nich bude zasahovat do výhledu na České středohoří. Martin Sommer ze stavebního úřadu v Trmicích ve čtvrtek novinářům řekl, že firma má povolení na výstavbu pylonu od roku 2012. Je tedy na ní, aby se rozhodla, zda reklama v blízkosti hobbymarketu stát bude, či nikoli. Firma hledá podle jejích zástupců řešení.
„I přesto, že postupujeme v souladu s územním rozhodnutím, které výstavbu pylonu povoluje, vnímáme obavy občanů,“ uvedli. „Jsme proto v kontaktu s místními příslušnými úřady, abychom společně nalezli řešení,“ stojí v prohlášení. Sommer nicméně řekl, že firma úřad zatím nekontaktovala. „Oni ani nemusí. Mají to povolené, takže to mohou zrealizovat. Je jen na nich, jestli to na základě nějakého tlaku změní nebo sníží. To už je jen na nich,“ dodal.
K reklamní konstrukci se na svém facebookovém profilu vyjádřil i někdejší náměstek ústeckého primátora a podnikatel Martin Hausenblas. Připomněl, že pylon stával v Brně, odkud byl pro svou nevzhlednost odstraněn a nahrazen modernější konstrukcí. „Bauhaus považuje Ústí nad Labem za skládku, přinejlepším za second hand,“ komentoval Hausenblas počínání firmy. V reakci na jeho e-mail mu zástupci společnosti odepsali, že chtějí upoutat pozornost jako každý obchodník.
Zdroj: ČTK