Výstava Milana Gregara (1926) představuje návštěvníkům ucelený průřez autorovou tvorbou. Jádro prezentace tvoří audiovizuální smyčka spojující práce na papíře se zvukovými nahrávkami jejich vzniku a videodokumentací série jeho akcí z 60. let. Výstava představuje ale i jeho malby – především sérii Antifony, na níž umělec pracoval průběžně poslední tři dekády. Nechybí ani takzvané Prostorové partitury, rozměrné plastiky vyrobené podle papírových modelů.
Ochoz prvního patra Malé dvorany patří výstavě Josef Bolf: Tušení stínu. Jejím základem jsou obrazy vytvořené v posledním roce, které doplňují starší díla. V nových dílech se Bolf (1971) vrátil k technice škrábaných obrazů, která pro něj byla dříve typická.
V listopadu doplní dvojici umělců výstava fotografky Jitky Hanzlové (1958), která začne společně s další fotografickou výstavou odpovídající na otázku, jak čeští fotografové zachytili události před 30 lety. Výstava s jednoduchým názvem 1989, která bude součástí projektu Havel na Hrad, začne 13. listopadu a chce mimo jiné ukázat, jak silné postavení měla koncem 80. let v Československu dokumentární fotografie.