• Zprávy
  • Stalo se
  • Sport
  • Kultura
  • Ze společnosti
  • Zajímavosti
  • nezarazene
  • Penny získalo prestižní ocenění za nejdůvěryhodnější privátní značku roku 2024

    9.11.2024

    Privátní značka PENNY byla oceněna jako nejdůvěryhodnější privátní značka roku 2024. V rozsáhlém průzkumu agentury NIQ s více než 4 000 respondenty z řad českých spotřebitelů porazila devět dalších maloobchodních řetězců.

    „Důvěra našich zákazníků je pro nás klíčová a získání tohoto ocenění je potvrzením, že jdeme správnou cestou. PENNY roste a s ním i důvěra našich zákazníků, která se projevuje mimo jiné právě nákupem našich privátních značek,“ uvádí Florian Naegele, generální ředitel společnosti PENNY a dodává: „Toto ocenění je pro nás motivací pokračovat v našich dlouhodobých snahách nabízet kvalitní produkty za přívětivé ceny.“

    Pod privátní značkou PENNY najdou zákazníci širokou škálu produktů od potravin a ochucovadel až po drogerii. Privátní značky jsou nejen způsobem, jak zákazníkům nabídnout produkty vysoké kvality za dostupné ceny, ale také cestou, jak podpořit domácí výrobu. V nabídce má PENNY stovky produktů pod desítkami vlastních privátních značek – díky tomu oslovuje široké spektrum zákazníků s různými preferencemi. Jejich podíl v sortimentu PENNY vzrostl v posledních letech na přibližně 50 procent. Zákazníci oceňují nejen jejich výhodnou cenu, ale i kvalitu.

    Mezi nejoblíbenější privátní značky PENNY patří Boni, mléčné výrobky z českého mléka, Řezníkův talíř s masnými produkty od českých řezníků či Karlova koruna, která zahrnuje tradiční české potraviny. Z dalších oblíbených můžeme zmínit například Staročech, Tanja, Enjoy, Vitálka, Dobré maso, nebo San Fabio. “U našich privátních značek spolupracujeme s řadou českých dodavatelů, zákazníci si tak mohou nakoupit vybrat z široké nabídky autentických českých potravin,” doplňuje Naegele.

    Privátní značka PENNY zvítězila v důvěryhodnosti na jubilejním 10. ročníku soutěže, kterou každoročně pořádá společnost ATOZ. Program hodnotí produkty na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli, kteří vybírají a oceňují značky v kategoriích FMCG, OTC výrobků, služeb a mnoha dalších.

    Zdroj: Tisková zpráva



    Nepřehlédněte