Piráti řeší ekologickou zmrzlinu. Zadělali si na pěknou polízanici

12.8.2021
Redakce

Ze spotřebitelských průzkumů nejlépe vycházel tvarohový nanuk Míša, jenže se neshodoval s ekologickými stanovisky koalice Pirátů. Kamenem úrazu se stal tvaroh a mléko.

„Budeme mít jahodové nanuky a rozdávat je lidem. Máme přímo náš vlastní kampaňový nanuk. Na rozdíl od pana Babiše je pro nás důležité chránit životní prostředí a mysleli jsme i na alergiky, protože mléko nemůže tolik lidí,“ uvedl za Piráty Mikuláš Ferjenčík. Podle jejich manažera řešili uhlíkovou stopu tvarohu, alergie nebo vůbec použití mléka.

Ten podle předsedy Pirátů Ivana Bartoše vybrali ještě z jednoho důvodu. „Jahodový sorbet jsme vybrali proto, že si lidi zaslouží trochu zchladit nervy, které máme všichni pocuchané z toho, jak se naše země víc a víc zadlužuje a zaostává za západní Evropou,“ napsal pro iDNES.cz.

A reakce na sebe nenechala dlouho čekat. „Už jste četli, jak Piráti vymýšleli ideologicky správnou zmrzlinu? Něco tak šíleného si snad nikdo z nás neumí představit. Řešili uhlíkovou stopu, kterou mají naše krávy, stejně jako všechny krávy světa, a za žádnou cenu nechtěli zmrzlinu z jejich mléka. Slibuju vám, že udělám všechno, aby nám je Piráti nezakázali,“ napsal šéf ANO Andrej Babiš.

Piráti nenašli ani pochopení u uživatelů sociálních sítích. „Co Piráti chtějí zdanit nadměrné byty a chalupy na které si člověk poctivě vydělal? Takže další šmejdi nevolitelní!!! A začali zvýšením ceny jízdenek na MHD v Praze,“ reagoval jeden z uživatelů.

„Radši dětem zmrzlinu od Babiše než nůši trávy od Bartoše…,“ reagoval další. „Dobře si ho namazal na chleba. To jsem od něj nečekala, překvapil,“ dodala další uživatelka sociální sítě.

Piráti teď na vnitrostranickém fóru řeší možnost odvolání poslance Mikuláše Ferjenčíka z pozice vedoucího stranického mediálního odboru, kvůli nevydařené kampani pro říjnové sněmovní volby.



Nepřehlédněte