Princip výstavy spočívá v tom, že její průvodci ukazují lidem zajímavosti, ale i úskalí života nevidomých, a to v naprosté tmě. Cílem kampaně na HitHitu bylo vybrat 250 tisíc korun. Do konce kampaně zbývá ještě několik dní a ukazuje se, že lidé o výstavu nechtějí přijít – vybráno bylo ve středu už přes 300 tisíc korun.
Za peníze odměnu
Za své peníze dostanou přispívající některou z odměn, a to podle výše příspěvku, na výběr je třeba půlhodinová návštěva neviditelného baru, klapky na oči nebo přednáška průvodce Neviditelné výstavy PhDr. Jaromíra Pšanského v prostorách Neviditelné výstavy.
Výstava má za cíl seznamovat veřejnost s podmínkami, v nichž žijí nevidomí a zakusit si je na vlastní kůži. Návštěvníci se učí orientovat ve speciálně zatemněných prostorách, kde si zkouší situace z běžného života – třeba jak se ve tmě pohybovat doma, v přírodě, nebo při nějakém kulturním zážitku.