Co před létem s pár kilogramy navíc? Máme pro vás několik rad

23.5.2020
Petr Matura

Recept, jak se přebytečné hmotnosti zbavit, je poměrně jednoduchý. Stačí vyměnit své nezdravé stravovací návyky za ty zdraví prospěšné. Pokud u těch zdravých vydržíte a současně přidáte i nějakou tu pravidelnou pohybovou aktivitu, máte vyhráno.

Základním pravidlem úspěchu je ve stravě vynechat rafinovaný cukr, veškeré druhy čokolády, zmrzliny a moučníky a rovněž také slazené nápoje (zejména pak Coca-Colu).

Bílé pečivo, bílou rýži a těstoviny nahrazujte celozrnným pečivem, rýží Natural a celozrnnými těstovinami. Zatímco například bílé pečivo vám dodává pouze prázdné kalorie, a navíc obsahuje jen minimum vlákniny, celozrnné pečivo je významným zdrojem vlákniny a poskytuje navíc i množství vitaminů a minerálních látek, které jsou z bílého pečiva odstraněny vymíláním.

Jablečný ocet jako zázračný elixír. Výborný je pro každého cukrovkáře a podporuje hubnutí

Omezte nadměrné solení, neboť sůl zadržuje vodu v těle a přispívá tak rovněž ke zvyšování hmotnosti. Pozor si musíme dávat zejména na skrytou sůl v uzeninách a instantních výrobcích.

Pokuste se vyhýbat smaženým jídlům a ke každému chodu konzumujte dostatečné množství zeleniny, například ve formě salátů s přídavkem jablečného octa a za studena lisovaného olivového oleje. Čím více druhů zeleniny se v našem jídelníčku bude vyskytovat, tím lépe bude naše tělo zásobeno vitaminy, minerálními látkami a vlákninou potřebnou ke správnému trávení a funkci střev. Enzymy, vitaminy a minerály obsažené v zelenině ulehčují trávení a olivový olej navíc pomáhá ze zeleniny uvolňovat vitaminy rozpustné v tucích. Jablečný ocet pročistí náš organismus a rovněž podpoří metabolismus.

Běh a hubnutí. Známe dilema začínajících běžců a důvody, proč NEzačít běhat

Organismus je skutečně potřeba důkladně pročistit. Využít můžeme například pročišťovací čaje, přírodní prostředky pro podporu správné funkce jater, jednodenní půsty nebo návštěvu sauny.

Jezte pomalu a pouze do polosyta a nezapomeňte na důkladné žvýkání potravy. Myslete pozitivně, hubnutí se zcela jistě podaří. Vynechte veškeré pochybnosti a nepodceňujte tak sílu svého podvědomí. A důležitý je i dostatek spánku, při spánkovém deficitu mohou jít kilogramy rovněž zbytečně nahoru.

FOTO: Co před létem s pár kilogramy navíc

Co před létem s pár kilogramy navíc - hubnutí dietaCo před létem s pár kilogramy navíc - zeleninaCo před létem s pár kilogramy navíc - bonboniera sladkost cokoladaCo před létem s pár kilogramy navíc - dieta toustCo před létem s pár kilogramy navíc - zelenina
Další fotky
Co před létem s pár kilogramy navíc - fitness hubnuti zelenina cviceni


Nepřehlédněte